Kort update :)

Nå er det en stund siden jeg skrev her sist, så tenkte jeg skulle legge inn en liten update :) Har ikke skjedd så veldig mye spennende i det siste, så dere har ikke akkuratt gått glipp av mye :P

Men, denne helga ser i hvertfall ut til å bli bra :) Siden jeg hadde fri-lørdag denne uka her bestemte jeg meg for å ta meg en tur til bestemor og bestefar.. Siden det var lenge siden jeg hadde sett dem sist.. Så da bar det avsted etter jobben i går :) Når jeg kom frem fikk jeg servert spagetti med bestemor sin hjemmelagde spagettisaus til middag <3

I dag har jeg bare slappet av.. Var en kort tur på butikken sammen med dem tidligere i dag.. Fikk kjøpt meg nye jeans! :D Gleder meg til å bruke dem på mandag! :)

Nå skal jeg straks gjøre klart litt snacks her, gulrøtter og paprika med holiday-dip! :D

Ha en fin lørdag folksens!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar