Har visst fått tilbake leselysten =)

I dag ble jeg ferdig med boka Blodhevn, skrevet av Tor Ole Kværner. Må si jeg ble positivt overrasket.. Likte den ganske godt faktisk :) Den slår riktignok ikke bøkene om Harry Hole, men det var absolutt en spennende krimbok :) "Plottet" var jo litt utenom det vanlige og. Hehe. Er ikke ofte man leser en bok om en morder som går etter høygravide damer :P

Fikk boka i bursdagsgave av søsteren min i fjor.. Men har liksom manglet leselyst en god stund nå.. Så kom aldri igang med den.. Men her om dagen fant jeg ut at det var på tide å starte på den, og hvert ledige øyeblikk på bussen/tog o.l. ble brukt til å pløye seg gjennom den. Hehe :P

Nå skal jeg snart ta med meg en ny bok på senga og prøve å komme meg i seng litt "tidlig". Det er tross alt en "stor dag" i morgen :P

God natt folkens! :)

4 kommentarer:

  1. Leser du mye? Hvordan "stor dag" i morgen?

    SvarSlett
  2. Lesingen min går egentlig veldig i bølger.. Har ikke følt noe for å lese i en stund nå, så da har det blitt heller lite.. Men enktelte ganger får jeg skikkelig lesedilla, og da kan jeg fint pløye meg igjennom flere bøker i løpet av en måned. Hehe.

    Oppdatering ang den "store dagen" kommer i eget innlegg :)

    SvarSlett
  3. Spennende det da. Hvordan bøker leser du?

    SvarSlett
  4. Går vel igrunn mest i krim.. Ble bitt av krimbasillen når jeg startet å lese det i forbindelse med særemne mens jeg gikk allmenn påbygg.. Har nettopp begynt å lese Hodejegerne av Jo Nesbø :)

    Du da? Glad i å lese du og eller?

    SvarSlett