En utrolig morsom lørdag!! :)

I går var den beste lørdagen jeg har hatt på lenge! :P Hadde fri fra jobb, så hadde heeeele dagen til rådighet :) Og vil si jeg fikk brukt den ganske godt..

Stod opp tidlig og tok turen inn til Lillestrøm. Der sendte jeg pakke til mammaen min.. Så gikk jeg og shoppet litt, før jeg tok meg en tur på SATS for å være med på spinning. Det var utrolig digg å være med på en spinningtime igjen, og jeg gleder meg allerede til neste gang! :)

Etter at jeg var ferdig med å trene gikk jeg en tur innom den avdelingen jeg jobbet på før og hilste på kollegaene mine :) Så gikk jeg og kjøpte meg en burger, var jo tross alt lørdag :P

Deretter vendte jeg nesa hjemover igjen :) Vel hjemme kom jeg i snakk med en kompis på msn, og det endte med at jeg skulle være med han og et par kamerater ut senere på dagen. Men først inviterte jeg kompisen min på hjemmelaget tacopizza :)

Etter å ha flydd rundt med musikken på full guffe for å fikse meg til å dra ut var det tid for mat, som faktisk ble ganske vellykket om jeg får si det selv! :P

Byturen ble hvertfall kjempegøyal! Dro til en bar i Asker (ja, Asker faktisk :P), fordi en de kjente skulle være DJ der :) Danset fra vi kom til vi gikk, i et strekk! :) Var så morsomt! :) Enda morsommere ble det jo at jeg kjente/hadde møtt et par av de jeg var ute med fra før av og, så var ikke bare fremmedfolk :P

Etter byturen ble det en liten tur på nach, og da endte vi faktisk opp hos nok en gammel kjenning! :P Haha. Hos en som gikk på samme videregående som meg faktisk! Artig :P


Ute en tur for å trekke litt luft


Rister løs på dansegulvet :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar