Dagen i dag :)

I dag stod jeg nok en gang tidlig opp for å komme meg avgårde på trening før jobb.. Hev i meg to knekkebrød før jeg dro hjemmefra, og satte kursen mot SATS :)

Skulle hovedsaklig trene styrke i dag og, så ble ikke så mye fokus på kondisjon.. Jogget 2 km som oppvarming :) Må si jeg er fornøyd med det, fremgang allerede, etter to dager! :) Så kjørte jeg gjennom styrkeprogrammet mitt igjen.. Fremdeles med lett belastning, da jeg helst vil unngå å ende opp som totalt ødelagt. Hehe. Er litt uvant å trene styrke på den avdelingen jeg trener nå, så var først i dag jeg fikk gjort det helt sånn som jeg er vant til.. Fant ut hvor de hadde gjemt fitnessballen <3 LITT bedre å ta mageøvelser på den ja! :)

Etter treninga bar det rett avgårde på jobb.. Og jeg må si, jeg føler at treninga hjelper allerede.. Kollegaen min ristet bare på hodet mens jeg løp rundt i megagodt humør og ordnet med ting :P Hehe.

Til lunsj i dag måtte jeg ta meg en tur innom BIT, genial spiseplass som kollegaen min tipset meg om på tirsdagen :D De selger seriøst megagod salat der!! *Lykke*

Men det får være nok for i dag :P Bare for å friste litt legger jeg ut bilde av den gode salaten jeg kjøpte meg, pluss rugbrødet med pesto <3

Ha en fin kveld videre! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar