"Den store dagen"

I mitt forrige innlegg nevnte jeg at dagen i dag skulle bli en "stor dag". I dag var nemlig første gang siden i fjor sommer at jeg satte mine ben innenfor et treningssenter :P Som del av livsstilsendringen min var det nå på tide å komme igang med treningen igjen og :)

Egentlig er jeg veldig glad i å trene, får så mye bra ut av det, og føler meg helt på topp etter en skikkelig økt. Men dessverre er det lett å falle av lasset dersom man først begynner å sluntre litt unna.. I mitt tilfelle var det en kombinasjon av mye skolearbeid og jobb som tok knekken på de gode vanene mine :P Men det er det slutt på nå! :)

I dag stod jeg tidlig opp, og dro og trente før jobb.. Og jeg må si, jeg ble overrasket over formen min.. Den var faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd den skulle være.. Hehe.. Som oppvarming jogget jeg 1,8 km :) Så kjørte jeg gjennom det samme styrkeprogrammet jeg hadde før, bare med mindre belastning.. Kan jo være greit å ikke ta livet av seg i løpet av den første økta. Hehe.

Var utrolig deilig å få trent igjen, og jeg gleder meg allerede til neste økt, som da blir på torsdag :) At jeg blir litt støl får jeg bare leve med.. Det er sååå verdt det :)

Helt til slutt slenger jeg med et bilde av meg fra den tiden jeg var flink til å trene.. Den formen jeg hadde da er det jeg ønsker å få tilbake :)

1 kommentar: