Ferdig med nok en bok! :)

I dag ble jeg ferdig med å lese nok en bok. Denne gangen var det Hodejegerne av Jo Nesbø som stod for tur!

Syntes den virket litt kjedelig til å begynne med, hvilket jeg syntes var veldig rart, da jeg ellers har vært veldig fan av Jo Nesbø.. Men så, plutselig ble den mer spennende! Og nok en gang tok jeg meg selv i å bli nærmest fanget av en bok! :P Det som til å begynne med virket som en kjedelig bok om en selvhøytidelig tulling viste seg jo å faktisk være en overraskende bok som suger en inn i handlingen.. Skjønner virkelig at den boka der er godt likt ja! :)

Men, nå er jo da spørsmålet.. Hva i all verden skal jeg lese på nå? Er det noen som har noen gode tips? Har planer om å etterhvert starte på Millennium-triologien til Stieg Larsson, må bare få summet meg til å kjøpe bok nr. 1 og 2 først :P Bok nr. 3 ligger allerede klar og venter, den fikk jeg til jul av mammaen min <3

1 kommentar: