Shoppet litt i dag :)

Tok meg en tur innom Vita før jobb i dag og kjøpte meg litt småting :) Blant annet ny negllakk, og noen geniale ansiktsmasker! :) Vanligvis når man skal ta ansiktsmaske er det nesten mer styr enn det er verdt med tanke på å fjerne det igjen etterpå.. Men de maskene jeg kjøpte i dag er utrolig smarte.. Det er en faktisk maske, som man bare legger over ansiktet.. Også lar man den sitte på i 15 min, så er huden silkemyk etterpå! :) Deilig! :)

Ellers har det ikke skjedd så forferdelig mye spennende i dag.. Har vært på jobb bare.. Nå skal jeg hive i meg litt mat, så skal jeg prøve å komme meg tidlig i seng.. Tidlig opp og på trening i morgen før jeg skal på jobb :) Vurderer å starte med å skrive treningsdagbok, for å holde oversikt over fremgangen min :) Tok en måling i dag som jeg noterte ned.. Så får jeg prøve å måle med jevne mellomrom for å se om det blir noen endringer.. Hehe..

Vel, god natt da folkens! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar