Fotovegg :)

Nå begynner det å bli en stund siden sist jeg skrev, og det er rett og slett fordi jeg ikke har følt meg spesielt inspirert :P Men etter en goood natts søvn er humøret endelig på topp igjen :)

For litt siden kom jeg til å tenke på noe som jeg selv synes er rimelig genialt.. Jeg har lenge ønsket meg flere bilder i leiligheten, men det er jo ikke så lett å gjøre når man leier, så man får ikke hengt opp så alt for mye på veggene.. Men, helt ut i det blå kom jeg til å tenke på at branndøra er jo av metall! Og på metall kan man jo bruke magneter! :P Så da satte jeg meg med, og bestilte fremkalling av en del bilder jeg har tatt selv.. Og noen dager senere tok jeg turen til Clas Ohlson og kjøpte noen søte kjøleskapsmagneter.. Så hang jeg opp MASSE bilder på døra :D Ble ikke så dumt, om jeg får si det selv.. Og enda har jeg plass til flere bilder der :)

Kvelden i dag blir bra og :) Skal en tur til min venninne Malene, spise litt god mat, se på film og kanskje ta oss en drink eller to :) Deilig med lørdagsfri!! :D <3 Og i morgen skal vi på spinning :O Jaa :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar