Et lyspunkt :)

Nå er det en stund siden sist jeg blogget. Mye av grunnen til det er at jeg nettopp har hatt en helvetesuke på jobb.. Vi hadde et svært salg, hvor det var halv pris på absolutt ALLE varene, og tilbudet varte kun i en uke.. Sånt blir det kaos av.. I tillegg hadde vi to timers utvidet åpningstid den uka her, så ble rimelig lange dager..

Men, så kom det heldigvis noe godt ut av det og da! Siden det først var salg måtte jeg jo benytte anledningen til å kjøpe noe nytt til leiligheten.. Så da ble det en ny, superfresh leselampe til gulv :D Har gått og siklet på den i 4-5 uker nå, så var sååå fornøyd på mandagen når jeg kom hjem og fikk montert den opp!

Ellers har jeg brukt dagen i dag til å ta igjen litt husarbeid som hadde hopet seg opp.. Fått unna litt oppvask, ryddet, støvsugd, vasket gulv og satt på en maskin med håndklær :) Rakk til og med å ta hårkur i dag! :P Føler virkelig at jeg har vært effektiv i dag :)

Nå sitter jeg og slapper av i sofaen, god og mett etter en deilig middag :)

Her kommer noen bilder av den nye lampa mi og, pluss av middagen jeg hadde i dag o:)





2 kommentarer:

  1. Ser ikke helt den fasinasjonen for lamper. men maten så veldig god ut..

    SvarSlett
  2. Hehe. Kall det gjerne en yrkesskade :P Når man bruker mesteparten av dagen sin til å drive med lamper blir det gjerne til at man henger seg litt opp i det :P

    SvarSlett