Pakke i posten! =D

Når jeg kom hjem fra jobb i dag lå det en pakke og ventet på meg på stuebordet. Endelig hadde bokpakken til dykkekurset jeg skal på kommet! :) Var med en del stilig stæsj der og, så dette blir nok bra. Hehe. Nå får jeg bare lese ferdig boka jeg holder på med, så skal jeg gå løs på dykkemanualen :P I morgen er det nøyaktig en måned til kurset starter. Spennende! :)

Noen her som har erfaring med dykking? :)

Ser ut til at det er en del å sette seg inn i ja. Blir en spennende tid fremover!

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har, og så spennende med dykkekurs. Det er noe jeg alltid har hatt lyst til å gjøre og, men jeg har aldri somlet meg til å sette i gang. Moro å lese om noen som er litt mer handlingsdyktige. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Takk for det :)

    Hadde noen sagt til meg for et år siden at jeg skulle lære meg å dykke, hadde jeg ikke trodd på dem. Men når man får seg en dykkegal samboer, så har man plutselig lettere for å bli litt interessert selv og. Hehe.

    Kommer nok oppdatering senere når jeg har vært på kurset tenker jeg :)

    SvarSlett