Knipserier :)

I dag har jeg og kameraet mitt hatt det litt gøy sammen, på orkiden min sin bekostning. Fikk plutselig lyst til å knipse litt bilder av den, siden jeg synes den er så fin. Og da er det fint artig å kjøre på med zoom-linsa og stativ, og ta litt nærbilder :) Noe av det jeg liker best med orkideer er at de kommer i så mange forskjellige farger og størrelser, og at selve blomsten ser så gøyal ut. Ser nesten ut som om den har en tunge :P Hehe.

Ellers har dagen i dag vært ganske så grei. Skulle egentlig ha fri, men pga mangel på folk måtte jeg jobbe noen timer i dag. Men det gikk greit, for jeg og kollegaen koste oss med vafler på jobb i dag :D Juhu :D Hehe.

Håper dere har en fin dag videre folkens :) Selv skal jeg kose meg med litt tv-titting i kveld tror jeg :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar