Kort update

Her kommer en kort update om hva jeg driver med om dagen. Går stort sett i jobb, men hadde et koselig avbrekk med hyggelig 17.maifeiring sammen med kjæresten og svigerfamilien.

Nå har jeg også blitt ferdig med å lese de tre første delene i dykkeboka mi (av fem), så da er jeg snart klar for dykkekurset som begynner snart :D Tenkte jeg skulle få sett ferdig de delene av dvd'ene som tilhører de tre delene jeg har lest i løpet av helga. Så er jeg up to date der og. Kjenner jeg begynner å bli ganske spent nå. Bombarderer kjæersten min med dykkespørsmål både titt og ofte om dagen :P Hihi.

Skjer det noe spennende i deres liv da? :)

1 kommentar:

  1. Spennende med dykkekurs da, herlig!

    Jeg holder på med opplæring i ny jobb, veldig moro - masse og lære men veldig gøy også, få jobbe med Interiør og mennesker som liker nettopp Interiør :)

    Ha en fin helg,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett