Barnesikring, legesjekk og boktips :)

I dag har jeg fri fra jobb, og har derfor benyttet anledningen til å kose meg hjemme alene. Men aller først startet jeg dagen med en tur til legen, så jeg kunne få erklæring på at jeg kan dykke. Den er nå i boks, så da er jeg klar for dykkekurset som starter neste onsdag. Gleder meg!! :)

Etter å ha vært hos legen har jeg ikke gjort stort. Bare spist frokost, og sett masse på tv :P Og sikret leiligheten litt da. Får nemlig besøk av nevøen til sambo i morgen, og siden han nå har lært seg å gå, er det greit å gjemme unna ting som står innen for hans rekkevidde :P Hehe.

Ellers har jeg bare tenkt til å nyte resten av dagen. Legge meg nedpå litt og lese på en spennende bok mens jeg venter på at sambo kommer hjem. Da bærer det avgårde til svigerfar for å spise pannekaker :)

Håper dere får en fin helg folkens! :)

Er allerede en del ting som har blitt ryddet inn i boden :P

Bok nr. 4 i serien om Archie Sheridan. Utrolig spennende serie som jeg absolutt anbefaler til krimglade mennesker! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar