Et par bilder fra en koselig søndag :)

Nå har jeg fått lagt inn bilder fra gårsdagen. Da var vi nemlig i gullbryllupsmiddag for mine kjære besteforeldre :) Tenk, de har tilbragt 50 år sammen! Stort! Er så koselig å se hvor bra de har det sammen, selv etter så mange år. Og de har virkelig vært mine forbilder når det kommer til hvordan et forhold bør være.

Gårsdagen var artig for meg på andre måter og, blant annet fordi jeg fikk brukt anledningen til å øvelseskjøre mye. Begynte for litt siden å øve på veiene, så da passet det bra at jeg kunne kjøre til de i går :)

Ellers skjer det ikke stort for tiden. Jobber og sliter. Begynte såvidt å lese på teorien til dykkekurset i dag. Og det var lurt tror jeg, for det er mye å sette seg inn i! Bare litt over 3 uker igjen før jeg skal ta det :D

Utrolig fine champagneglass bestemor og bestefar fikk i gave av moren min. Koselig at man såvidt ser brudebildet deres i bakgrunnen her også! :)

Av meg og min kjære fikk de den blomsteroppsatsen her. Greit å gi noe sånt noe, når de tross alt har alt og litt til :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar