Litt i seneste laget, men shit au.. =P

Ja, har i snart en uke nå tenkt at jeg skulle skrive om frihelgen min forrige uke som jeg brukte til å besøke kjæresten min. Siden jeg hadde fått både fredagen og lørdagen fri for å kunne slappe av og feire bursdagen min (som da var på søndagen), reiste jeg til kjæresten min etter jobb på torsdagen. Klokka nærmet seg ni på kvelden når jeg ankom Sandefjord, og da satte jeg kursen mot jobben til min kjære, for å hente nøkkel til leiligheten hans. Der ble jeg møtt av et stort smil, og en bukett med roser :D

Ble jo helt satt ut :) Søtere kjæreste skal man jammen meg lete lenge etter! Han hadde fått ordnet seg fri på fredagen og lørdagen han og, så da hadde vi to hele dager å kose oss på :) Så på fredagen dro vi en tur til Tønsberg på shopping :) Der fikk jeg bl.a. ny leppestift (som venninna hans senere kapret siden hun digget fargen :P) og en ny genser som var kjempefin - samt megagod å ha på seg :D Etter mye vandring fram og tilbake på senteret spiste vi lunsj :) Svære baguetter med mye rart på, da særlig på kjæresten sin :P Hehe. På kvelden koste vi oss med biff til middag, også så vi på zombieland :D Morsomme filmen :)

På lørdagen sov vi leeeenge :) Og tok livet med ro det meste av dagen. En liten tur bort på senteret i Sandefjord bare, også kjøpte vi oss pizza til frokost/lunsj. Hehe. På kvelden ble det drikking sammen med en del av vennene hans :) Det var en megakoselig kveld, og en kjempefin bursdagsfeiring :)

På søndagen fikk jeg frokost på senga, til tross for at min kjære ikke var helt i form :P Stakkaren måtte til og med ut i regnet for å komme seg på butikken og kjøpe rundstykker til meg o:) Så var det gaveåpning :) Fikk masse fint av han :) En fresh pelsvest, The Beatles RockBand til PS3, og den Chanelparfymen jeg hadde ønsket meg :D

Så med andre ord, en MEGET vellykket helg, takket være min fantastiske kjæreste :) <33



2 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har en sånn snill kjæreste! Regner med at du snart tar han med og kommer på besøk :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hehe. Ja, får vel prøve å lure han med på besøk en gang snart :P Spørs om han føler seg helt klar for det enda. Hehe :P

    SvarSlett