Date med kjæresten =D

I dag var jeg og kjæresten på "date" :) Han tok seg en tur til jobben min, og holdt meg med selskap der en times tid, før vi bestemte oss for å utforske Majorstua og finne oss et sted å spise. Vi endte tilslutt på en kjempekoselig indisk restaurant! :) Maten var kjempegod, servisen var bra, og det ble absolutt en vellykket middag :)

Dette var faktisk mitt første møte med det indiske kjøkken, og jeg må si jeg ble positivt overrasket! :) Selv om maten til kjæresten var litt vel sterk for meg :P
De hadde også en ganske stilig lampe der som kjæresten falt totalt for! Hehe :P





2 kommentarer:

  1. Ingen kan komme her med hånda trygt på hjertet å mene at denne lampa ikke er kunst på det beste;)

    Den som kommer med den (el noe lignende) til meg, blir min nye religion for å si det på den måten!

    SvarSlett
  2. Hehe. Du er nå søt og da kjæresten min :P Men joda, var artig den! :D

    SvarSlett