Freshet opp stua mi litt :)

Ja, i det siste har jeg følt litt for å freshe opp litt her hjemme :) Så jeg dro ut og kjøpte meg nye gardiner, samt nye telysholdere som passet til dem :) Må si jeg synes det ble koselig her når jeg fikk det opp! :) Slenger ved et par bilder jeg :)

Ellers så går jeg for det meste og gleder meg til jeg skal besøke mammaen min snart :) Blir deilig med fri i en hel uke :) Og i tillegg har jeg fått ordnet så jeg har fri fra jobb den helga jeg har bursdag, så da kan jeg bare slappe av og ta det med ro :)

Ellers da? Noen flere som har unnet seg noe fint noe i det siste? :)






2 kommentarer:

  1. Wow! Det ble jo super koselig! <3

    Må si jeg ble litt imponert over at du har fruktfat =)

    SvarSlett
  2. Takk for det :)

    Joda, må være LITT sunn vettu! La du merke til den andre godisen der og eller?! Peanøtter og rosiner! ;) Hihi :)

    SvarSlett