Ja, nå begynner det å bli en stund siden sist jeg skrev noe her, så får vel slenge inn et lite livstegn igjen :) Synes dagene går i ett omtrent for tida.. Drar på jobb om morgenen, kommer hjem om kvelden, gjør litt husarbeid, og går og legger meg. Så da sier det seg jo selv at man ikke har så veldig mye spennende å meddele :P

Kjøpte meg forøvrig nye gardiner i går, som jeg gleder meg til å få hengt opp! Plommefargede :D Tror det kan bli ganske koselig :) Meget mulig at jeg slenger ut et bilde av de senere, når jeg har fått hengt dem opp :P

Ellers så er det jo høstferie for skoleelever i området her nå.. Må si det følers utrolig rart å ikke skulle ha ferie nå :P Etter 15 år som skoleelev har jeg liksom blitt vant til at det er ferie på denne tiden av året :P Hehe.. Men er heldigvis ikke så lenge til jeg skal ha ferie da :) Skal en tur til nordnorge i oktober og besøke min kjære familie :) Hehe. Gleder meg kjempemasse til å få servert mamma's hjemmelagde mat igjen!! *sikle*

2 kommentarer:

  1. Og du gleder deg vel til å se godgutten min :D
    Ikke så lenge til du kommer nå, nei ^^

    SvarSlett
  2. Ja, men kan ikke akkurat si jeg gleder meg til å være i ødeland en uke :P Hehe :P Folk som sier at JEG bor øde til her har tydeligvis ikke sett hvordan dere bor! :P Hehe

    SvarSlett