Ikke bare trist at det går mot høst..

Ja, nå er det den tida igjen. Det blir stadig fortere mørkt ute, temperaturene synker, været blir surere og jeg merker at en heftig forkjølelse kommer snikende - med andre ord, det går mot høst! :P

Jeg er ikke noen særlig fan av høsten, liker ikke at det blir surt og kaldt og mørkt :P Men det er nå likevel noen ting som er bra med høsten :)

1: Det er ikke lenge igjen til jeg har bursdag nå! Litt over en måned bare :)
2: Det er så mange fine høstfarger i naturen! Håper virkelig at jeg får tatt noen fine høstbilder i år! :)
3: Alle favorittseriene mine begynner sakte men sikkert opp igjen, hvilket betyr mange kosekvelder under dyna eller pleddet, gjerne med en kopp varm kakao eller te. Koser meg glugg ihjel med hver nye episode som går! Seriene jeg må få med meg denne høsten er Bones, One Tree Hill, House M.D og Family guy!
Digger de seriene ass! <33

Har du noen serier du liker bedre enn andre? Isåfall, hvilke? :)

Slenger med noen bilder relatert til seriene jeg! :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar