På besøk hos a mor :)

Ja, nå befinner jeg meg i Nordnorge hos min kjære mor :P Kom hit i går, og har allerede spist så mye av den hjemmelagde maten hennes at jeg snart sprekker. Hehe. I går var det pizza ala mamma som ble servert, mens i dag var det gulasj som stod på menyen :D

Også nyter jeg tiden sammen med sjarmtrollet i huset, hunden vår Sheila :) Hun er en nyyydelig Shih Tzu, men en skikkelig artig personlighet! Hun er også ekstremt bortskjemt, og det er ingen tvil om at hun er "babyen" i familien :P F.eks. måtte hu jo få god middag i dag hu og, siden vi andre skulle ha snaddermat. Så da lagde mamma og jeg lapskaus til hu. Hehe. DET slo ann! :P

Slenger med noen bilder av sjarmtrollet og jeg :) Og av middagen hennes i dag seff. Hehe. Spør du meg, så så den faktisk ikke så ille ut ;)





2 kommentarer:

  1. Tusen takk for det :) Hu er kjempenydelig, min lille hjerteknuser <3

    SvarSlett