Hjemme igjen :)

Ja, så var jeg hjemme igjen etter en koselig uke hos familien min :) Tiden gikk alt for fort, men det er vel sånn det er når man koser seg på ferie :P Har tatt en del bilder mens jeg var der, så fant ut at jeg skulle legge ut noen av dem her :)

Noen andre som har gjort noe koselig i det siste? :)























Bildebeskrivelser:

Bilde nr. 1 - Lillesøsteren min Ida med hesten sin Nordbø.
Bilde nr. 2 - Mamma og hunden vår Sheila har kosestund mens mamma børster henne :)
Bilde nr. 3 - Sheila og Scott lekersloss ute :)
Bilde nr. 4 - Scott sitter og følger med..
Bilde nr. 5 - Mamma lager middag (hvilket hu sikkert brukte 1/4 av uka på for at jeg skulle få mest mulig snaddermat mens jeg var der! :D
Bilde nr. 6 - Sheila poserer for meg - Hun er en skikkelig linselus!
Bilde nr. 7 - Sheila og meg som har kosestund i sofaen :)
Bilde nr. 8 - Avskjedsmiddagen min - Hjortestek med hjemmelaget viltsaus <3
Bilde nr. 9 - Desserten som etterfulgte avskjedsmiddagen - Semulepudding :D :D <3
Bilde nr. 10 - Landskapsbilde tatt i bilen på tur til flyplassen i Bodø.
Bilde nr. 11 - Sheila ligger og koser seg på jakka mi på flyplassen før jeg skulle gå gjennom sikkerhetskontrollen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar