Ting og tang ifra nord :)

Nå om dagen befinner jeg meg på ferie i Nordnorge hos moren min :) Må si jeg nyter ferie tilværelsen maks, deilig å sove lenge, spise mammas hjemmelagde mat og ta livet med ro! :)

Huset til modern og de er ganske nytt, og siden det er sjeldent jeg får kommet på besøk, er det ofte noe nytt som har dukket opp her siden sist. Denne gangen fant jeg bl.a. et par ting som jeg godt kunne tenkt meg å stjele! :P Hehe. Så da kommer det et par bilder av det :)

Slenger også ut et bilde av hjerteknuseren vår Sheila, et sjarmtroll på fire bein :) Og ikke minst, dagens middag. Grillmat!! :D




2 kommentarer:

  1. Deilig med ferie tenker jeg! Kos deg masse og hils alle sammen så mye fra oss! Klem

    SvarSlett
  2. Kjempedeilig med ferie ja! :)
    Skal jeg gjøre vettu. Skal sikkert hilse tilbake og :) Klem :)

    SvarSlett