Lange dager!

Ja, nå begynner jeg å bli RIMELIG klar for ferie kjenner jeg. Den uka her er det mange lange, kjedelige og slitsomme dager. Har nå jobbet alene tre dager på rad, hvilket innebærer en del ubehageligheter. En av de kjipeste er det faktum at jeg har utrolig mye dødtid i løpet av dagen, siden jeg både må åpne og stenge butikken. I stunder som denne er det KJIPT å være pendler! De tre siste dagene har det gått 12 timer fra jeg drar hjemmefra om morgenen, og frem til jeg kommer hjem om kvelden. Slitsomt!

I tillegg er det utrolig stille på jobbe om dagen. Sommeren er lavsesong deluxe når det gjelder lampebutikken, så mesteparten av timene på jobb går med til å stirre ut i lufta. Risikoen for å føle seg litt ensom er absolutt stor :P På mandag måtte jeg ringe mamma etter jobb og skravle høl i hodet på henne. Hehe :P Viktig å få brukt stemmebåndene sine! :P

Men, nå er det bare TO arbeidsdager igjen, så er det to ukers ferie! :) Gleder meg! Skal bli koselig å ta en tur til familien :) For ikke å snakke om, se igjen min kjære! <3 Teller dager til vi sees igjen :)

Nå er det snart leggetid her, tidlig opp i morgen og :/ Siden det har vært et par bildeløse innlegg i det siste legger jeg ved et bilde av noen deilige markjordbær jeg fant, fotograferte og smakte på i slutten av forrige uke! :) Enjoy ;)

2 kommentarer:

  1. De siste dagene går nok som en røyk skal du se, så er det klart for ferie! Ha en riktig god tur nordover og hils alle så mye. Klem fra tante

    SvarSlett
  2. Satser på det! :) Bare en arbeidsdag igjen nå, så er det ferie :)

    Skal hilse til alle vettu! :) Du får hilse til folket du og :)

    SvarSlett