Au!! =(

At jeg aldri lærer! :P

Biff til nattmat, ikke en god idé dersom man er klønete og sliten! :P
Resultat: En stk ganske stor vannblemme etter å ha brent seg skikkelig på MASSE varmt smør som sprutet på hånda :P

Man lærer sålenge man lever! Biff er ikke min sterke side! :P Så det får jeg bare overlate til mannfolket <3 :)

Ellers har dagen gått greit for seg :) Måtte stå opp tidlig, til tross for at jeg hadde fri i dag. Fordi deltiden på jobb hadde glemt igjen nøklene sine PÅ jobben, og derfor ikke kom seg inn i morges :P Så, da måtte jeg stå opp tidlig, reise inn til Oslo, låse henne inn, og reise tilbake igjen. Hehe. Siden hun har bursdag i dag, kjøpte jeg like så godt et STORT stykke sjokoladekake til henne, og overrasket henne med kake :) Gratulerer med dagen Julia! :)

Etter jeg hadde vært innom der dro jeg til avdelingen vår i Lillestrøm, og plukket opp noen lampeskjermer som jeg skal ha med til en kunde på min avdeling. Her snakker man kundeservice på høyt nivå! Hehe. Skjermene hadde nemlig blitt fraktet fra Skiavdelingen :P Deretter tok jeg en tur på Jernia, og kjøpte meg TO jerngryter :D Fint med tilbud på det akkurat når jeg skal kjøpe det! :D Så nå kan man nok en gang gjøre et forsøk på å lage brunsaus! Etter at man kommer hjem fra ferie selvfølgelig. Hehe :)

Var også innom venninna mi og mannen hennes/svogeren min i dag. Han hadde nemlig bursdag han og :) Så måtte nesten stikke innom og gratulere ham også :)

Men, nå er det pakking som står for tur. Så da får jeg bare ønske alle sammen en trivelig helg! :)

Vannblemmen min aka min siste "krigsskade! *ler*
Kakestykket til kollegaen min! :) NOE kraftig sjokoladekake kan man si :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar