Stua i ny drakt :)

Endelig er våren her, og det betyr bytte av gardiner, duker og diverse pynt. Synes alltid det er digg når jeg får opp litt farger, for da bli vårfølelsen komplett! :) Derfor tok jeg i går gardinstengene fatt og fikk opp de turkise gardinene mine :) Uvant, men deilig :D Her kommer noen bilder av resultatet :)

Bilder av stua før jeg byttet gardiner og sånn finner du her

Denne lampa står her året rundt, men synes den er så fin, så den fikk bli med i dette innlegget :)

Disse telysholderne tar jeg frem når våren kommer. Synes det lyser så fint i de :)

Kommoden med ny løper.

Hele stua, i dempet belysning.

2 kommentarer:

  1. Heii hopp!
    Så koselig det ble med litt farger;)
    Liker godt sofaen din!

    God natt,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Ja, det frisker virkelig opp når det kommer litt farger gitt. Selv om ikke alle i heimen er heeelt enige :P Hehe.

    Takk! :) Den er ikeakjøpt. Hehe :)

    SvarSlett