Begivenhetsrik lørdag :)

God lørdag folkens! :)

Håper dere har hatt en fin lørdag. Det har i hvertfall jeg. Startet dagen med frokost, før jeg og kjæresten tuslet bort på g-sport for å se på sykler. Vi fant begge to noen vi likte, så da fikk vi forhandlet til oss en ganske grei pris på sykler med ekstrautstyr. Så da ble det jammen meg ny sykkel! :P I morgen håper jeg at vi får tatt oss en tur ut for å teste de litt. Må si jeg grugleder meg litt, for det er VELDIG lenge siden sist jeg syklet på vanlig sykkel. Og har aldri før syklet med så lett sykkel før, så dette kan bli spennende. Hehe :P

Etter å ha valgt oss sykler tok vi turen hjem igjen, og slappet av litt før vi dro på pannekakemiddag hos svigerfar. Der fikk vi se nevøen ta noen forsiktige steg, hvilket var første gang for oss! Store greier! :)

Har fått ordnet et par andre småting og, blant annet hengt opp de siste lerretene i gangen, og byttet knagger på hattehylla :) Og helt til slutt har vi funnet tid til å slappe av litt sammen, med masse telys i stua for å markere earth hour. Koselig! :)

Nye fine knagger i gangen :)

Og bilder som bringer litt mer liv til et veldig hvitt område av leiligheten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar