Julestemning + Innlegg nr. 100!

Ja, da har jeg jammen meg kommet til innlegg nr. 100 på bloggen min! :) Tenkte nemlig jeg skulle legge ut et par bilder jeg tok i går kveld. Nå har jeg nemlig tenkt flere ganger at jeg skulle prøve å ta litt frostbilder på verandaen her, men har liksom aldri kommet så langt. Men i går var jeg ute der for å henge opp litt julelys, og da måtte jeg jo selvfølgelig ta med kameraet og knipse bilder av resultatet. Så da tok jeg like gjerne et par frostbilder og :)

Var deilig å komme inn i varmen igjen etterpå, etter å ha sittet på kne i snøen og knipset bilder :P Så fant jeg frem et par kakemenn, og koste meg som værst :D Hehe.

Nå skal jeg rydde videre. Utrolig hvor mye småting man har altså! *Ikke helt ferdig med å gå gjennom flyttelasset enda* :P

God kveld folkens :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar