Snakk om å glede seg a..?!

Ja, nå skal jeg jammen meg skryte litt her! :D For jeg og kjæresten har nemlig bestilt oss tur til Jordan i slutten av oktober! :D Bestilte turen for snart et par uker siden, men ville vente med å blogge om det før det var 100 % sikkert :P

Må si jeg både gleder meg og er spent! Er lenge siden sist jeg var på ferie i varmere strøk nå :P Også blir det deilig med en kjæresteferie :)

Legger ut noen bilder som jeg har lånt fra hotellets hjemmeside. Er det rart man gleder seg?! :)



6 kommentarer:

  1. Takk for det! :D Er enda en stund til da.. Så får bare smøre meg med tålmodighet :P

    SvarSlett
  2. Så herlig med en tur til varmere strøk, og det ser jo helt fantastisk ut der!
    Jeg skal prøve å finne en tur for Helene og meg sydover i høstferien - ikke lett for det meste er utsolgt. Men vi håper...

    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja, tror det skal bli rimelig deilig ja! :P

    Hmm, skulle tro det var noe å finne fremdeles da :S Det er jo enda noen uker igjen til høstferien :P Hvor leter dere?

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Skal til Aqaba du ja.. Der er det fint.. Var der for noen år siden.. Får bade litt i dødehavet og dra til petra! Det er noe du bare må.... Reiser selv nedover der i oktober. Men da på andre siden av dødehavet... skal bade i dødehavet jeg også :)

    SvarSlett
  5. Skal visst det ja. Hehe. Dødehavet og Petra står på gjøremålslista allerede, så skal nok dra dit ja. Hehe.

    SvarSlett