En begivenhetsrik dag! :)

Ja, i dag har det skjedd litt av hvert gitt :) Det mest spennende var vel det at jeg i dag øvelseskjørte med bil for første gang (jada, vet jeg er litt sent ute :P). Jeg og kjæresten fant oss en passe stor parkeringsplass, så var det bare å hive seg bak rattet, få en kjapp introduksjon i bilens funksjoner, og prøve å komme igang. Den første starten gikk overraskende bra, og jeg kan med stolthet si at jeg både fikk start på bilen, og kom meg fremover UTEN å kvele bilen :D Hehe. Faktisk kvalte jeg bilen en gang bare, på ca en halvtime. Og det var når jeg skulle stoppe den første gang :P Både jeg og kjæresten ble positivt overrasket over hvor bra den første gangen gikk. Jeg fikk prøvd meg både på start/stopp av bilen, kjøring, svinging, rygging og giring :P Så må si jeg er en smule stolt :D Håper det går like bra neste helg, når vi forhåpentligvis prøver å kjøre litt mer :)

Etter at jeg hadde øvelseskjørt litt, ble jeg med kjæresten på jobb. Fikk en omvisning på fabrikken, og litt forklaring om hvor de lager hvilke istyper. Kjæresten jobber nemlig på Diplom-is, hvilket betyr fryseren full av is :D Hehe. Arbeidsdagen hans i dag var relativt kort, siden han kun skulle ta rengjøring på en del ting der. Derfor fant vi ut at vi skulle dra innom broren hans og venninna mi, og kidnappe nevøen hans for en times tid :P Så da tok vi vogna hans fatt, og tok han med ut på en liten søndagstur :) Koselig! :)

Etter å ha levert sjarmtrollet til foreldrene hans igjen, dro vi hjem og startet på middagen. På menyen i dag stod hjemmelagde kjøttkaker, som smakte fortreffelig - om jeg får lov til å si det selv. Nå skal vi straks se ferdig filmen vi begynte på, og spise litt godis :D Må si jeg liker den helga her! :)

Håper dere har hatt en bra helg dere og :) Fortell gjerne litt om hva dere har gjort i kommentarfeltet :)

Legger ved et bilde av meg fra jobben til kjæresten, må si jeg synes jeg så lekker ut i frakk og hatt :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar