Ut på tur, aldri sur! :)

Nok en søndag, og nok en tur :) Etter en lang uke med lite tid sammen, fant jeg og kjæresten ut at det passet fint med en gåtur sammen. Med godt humør og en god porsjon pågangsmot satte vi kursen mot dagens destinasjon, nemlig Bjønnåsen :)

Ble en ganske så fint tur, så kan trygt si meg fornøyd med dagen i dag, til tross for alle de ekle insektene som man møter på i skogen. Hehe. Er imponert over meg selv, som bare fikk litt panikk. Og det var på grunn av MASSE veps!! :P

Nå skal jeg bare nyte resten av søndagen i fred og ro. I morgen er det tross alt starten på en ny uke igjen.

Flere enn meg som har hatt en bra helg da? :)

Meg og kjæresten på toppen av Bjønnåsen :)
Et bilde til fra toppen av Bjønnåsen - denne gang med utsikten i bakgrunnen og :)
Et av mange skilt i skogen som viser vei mot toppen
På vei ned møtte vi på denne lille krabaten

1 kommentar: