Søndagstur - Bilder

I dag har nevøen til kjæresten vært på besøk her :) Må si jeg synes det var veldig koselig! :)

Siden det var fint vær, fant vi ut at vi skulle legge han i vogna og ta han med på en gåtur i området her (en av fordelene med å bo litt øde :P). Speilrefleksen fikk selvfølgelig også være med på tur! Og det ble faktisk et par bra bilder ut av det - om jeg får si det selv! :P Så da tenkte jeg å dele dem med dere :)

Her kommer de bildene jeg likte best :)

Ser ut som en liten foss, men er faktisk en del av en demning :P Artig å få prøvd ut kameraet litt på det :)

Stille vann gir visst fine bilder. Morsomt å leke seg litt med refleksjoner :)

Vannlilje! :D Trenger jeg å si mer? :P

Sist, men ikke minst. Nordbysjøen :) Dette er favoritten min tror jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar