Heisann :)

Jada, nå er det vel på tide at jeg slenger ut et lite innlegg igjen :P Får dessverre ikke blitt så langt, for jeg er allerede på etterskudd i timeplanen min. Hehe.

Uvant at man faktisk har hatt såpass til liv at pc har blitt nedprioritert :P Tiden har en god stund nå gått med til jobbing, flørting og tid sammen med venner :) Deilig med sommer altså! :)

I kveld skal jeg være barnevakt til en nydelig liten klump på 4,5 mnd sammen med min nye flamme. Gleder meg masse :D Ellers blir det vel bare å ta livet med ro på lørdagen, og bursdagsfeiring på søndag :)

Skriver innom igjen snart! :)

2 kommentarer:

  1. Ny flamme? Hm - nå ble jeg veldig nysgjerrig du... ;) Godt å se at du har det bra vennen! Klem

    SvarSlett
  2. Ny flamme ja ;) Hehe. Godt du blir litt nysgjerrig, det har du bare godt av tante :P Hihi. Du får vel tidsnok hilst på han tenker jeg :)

    Klem :)

    SvarSlett