Deilig med sommer :)

Ah, det er så deilig med sommer :) Må si jeg virkelig nyter det å ha litt ekstra overskudd om dagen. Eneste dumme er at man bruker mesteparten av dagen til å stå på jobb. For det er jammen meg VARMT å stå på jobb i en lampebutikk, når sola steker utenfor :P

Når man har litt ekstra overskudd har man det jo også med å finne på litt ekstra ting. Derfor har jeg blitt litt bitt av bakebasillen :) Er så deilig å sette seg ned etterpå, og kose seg med selvbakt kake :)

I anledningen har jeg da vært og kjøpt meg en sikt, greit å ha når man baker :D Hehe. Måtte også friske opp litt i vinduene, og etter mye leting fant jeg ENDELIG to små søte blomsterpotter til å sette der :) Neste problem var å finne blomster som passet i, men klarte da jammen meg det tilslutt og :)

Håper det er flere enn meg som har en god sommer så langt :) Dersom noen har tips til nettsider med gode kakeoppskrifter mottas det med takk! :)

Blomstene mine :)
Min nye sikt
Rullekake jeg bakte i anledning bursdagsfeiring :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar