Se min kjole.. :D

Ja, nå er det endelig litt vårtendenser her på østlandet og :) Og gjett om jeg jubler over det?! Endelig har jeg kunnet blåse støvet av kjolene mine igjen :D (En av fordelene med å jobbe i lampebutikk - det er VARMT på jobben :P)

I dag var tredje dagen på rad hvor jeg dro på jobb i kjole.. Og jeg må si, jeg liker det! :) Er litt for kaldt enda til å gå i bare kjole, så da kombinerer man det med en tights :)

Håper det blir like fin vær på fredag, for da har jeg fri fra jobben :) *Vil kose seg ute i sola, og ikke bare være stengt inne på jobb* o:)

Flere enn meg som nyter vårsola? :)


PS: Se bort ifra at jeg ikke ser så fresh ut :P Forsov meg i dag, så hadde bare 5 minutter på meg til å dusje, finne klær, pakke veska og komme meg ut til bussen! Det er nesten et mirakel at jeg faktisk rakk den! :P

4 kommentarer:

  1. Fin kjole, få av det beltet. Tar for mye av oppmerksomheten bort fra den fine kjolen.

    Du sier du har dårlig tid på bildet. hmmm... Du rekker å ta bilde... he he..

    Digg med vårsteming assa.

    SvarSlett
  2. Kjolen blir ikke like fin uten beltet :)

    Jeg hadde dårlig tid på morgenen, bildet tok jeg når jeg kom hjem fra jobb på kvelden :) Hehe :)

    Men ja, deilig med vårstemning :D

    SvarSlett
  3. lekker dame i lekker kjole! :D

    SvarSlett