En hyllest til verdens beste mamma! :)

I anledning bursdagen til mamma, som er i dag (10.april) tenkte jeg at jeg skulle skrive et innlegg om hvor glad jeg er i henne :)

For jeg har virkelig verdens beste mamma, og hun er mitt forbilde på veldig mange områder. En sterk dame, med bein i nesa som har kjempet sin vei gjennom hindring etter hindring. Alltid satt meg og søsteren min først, og gjort alt i sin makt for at vi skulle få en så fin oppvekst som mulig.

Vi har dessverre ikke bestandig vært flinke nok til å vise hvor mye vi setter pris på henne. I og med at hun bestandig har vært der har det nok vært litt lett å ta det for gitt at hu er det.. Først etter at jeg flyttet for meg selv har jeg innsett hvor stor del av hverdagen hun var, og hvor mye de små tingene har å si. Middag når man kommer hjem og er sliten, ryddig og rent hus, kjøleskap som fylles opp osv.

Vi har hatt våre uenigheter opp igjennom, sånn blir det når man er to stk stae kvinnfolk med sterke meninger. Men jeg har nå fått lov til å ha mine sterke meninger, gjøre egne valg og skape min egen fremtid. Og det er jeg utrolig takknemlig for! :)

Så, gratulerer så masse med dagen mamma! Skulle ønske jeg kunne vært hos deg i dag, men jeg får ta det igjen når jeg kommer på sommerferie. Kjempeglad i deg!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar