Vært på shopping i dag :D

I dag sluttet jeg tidlig på jobb, så da fant jeg ut at jeg skulle ta meg en tur til Jessheim for å handle litt.. Endte opp med å kjøpe litt diverse til leiligheten, blant annet fat og lys til å pynte på salongbordet mitt :) Resultatet ble sletters ikke værst om jeg får si det selv!! :)

Lykta som er avbildet under her har jeg forresten kjøpt på jobben min :) Og i dag fant jeg endelig dekorsand til å ha i bunnen.. Har vært helt umulig å få tak i det :S Eneste stedet jeg fant det i en brukbar farge var på Black Design Shop på Jessheim. Er det rart man liker de sier bare jeg?! Stort utvalg, og MASSE fine ting!! :)

Ellers skjer det ikke så veldig mye spennende for tiden.. Jeg har hatt plenty av tid til å sitte og stirre ut i lufta denne uka her, takket være nsb.. Det er tydeligvis klin umulig å holde togene i rute! Hver dag denne uka har jeg vært hjemme en time senere enn vanlig pga forsinket tog - hvilket også betyr at jeg ikke rekker bussen min videre fra Lillestrøm.. Jippi liksom :P Sånt blir fort dyrt, da det gjerne ender opp med at jeg tar meg en tur innom senteret eller noe mens jeg venter :P Hehe :P




2 kommentarer: