Kieltur sammen med mamma =)

I helga har jeg vært på kieltur sammen med mammaen min :) Turen startet fredag, og det var to stykk lettere trøtte damer som møtte opp på kaia i oslo :P Etter MYE venting kom vi oss ombord på båten, og det tok ikke lange stunda før vi hadde tatt oss godt til rette på lugaren vår :P Det ble en koselig tur, og vi fikk både shoppet, drukket, sett på show og badet litt.

Måtte jo selvfølgelig en tur i land i Kiel, og der ble det gjort litt shopping :) Jeg kjøpte meg en topp og en cardigan, også fant vi en butikk som hadde MASSE sånne småflasker med ting som det er genialt å ha med seg på reise :D Så da måtte vi jo selvfølgelig kjøpe med oss litt der. Hehe.

På søndagen ankom vi Oslo igjen, med tunge kofferter og lette lommebøker. Hehe. Gjett om det var godt når vi endelig kom oss inn hjemme hos meg, og slang oss på hver vår sofa med hver vår laptop! :D





1 kommentar:

  1. Ser ut som dere hadde en flott tur!
    Ha en fin uke og hils mamma!

    SvarSlett