Julebanner :)

Ja, nå har jeg fått somlet meg til å lage en julebanner til bloggen min! :) Måtte jammen meg på med nisselua for å få tatt et passende bilde. Hehe. Nå er det ikke mange dagene igjen til jul, men må si den store julestemningen ikke har meldt seg helt enda.. Skyldes vel lange dager på jobb tenker jeg.. Håper at lukten av pinnekjøtt på julaften kan gi julefølelsen en kraftdytt! :)

I tilfelle jeg ikke skriver noe her før etter julaften vil jeg benytte anledningen til å ønske alle som er innom en god jul! :)



2 kommentarer:

  1. Så flott julebanner du har fått! Tror jeg må ta et lite kurs hos deg, for det der klarer ikke jeg. Gleder meg til å se deg på julaften!

    Klem

    SvarSlett
  2. Skal nok klare å få gitt deg et lite kurs ja! Det er egentlig ganske enkelt, bare man har de rette redskapene :P Så kan du kurse meg litt i speilreflekskamera :P Hehe. Åja, gleder deg bare til å se meg på julaften altså? Jeg gledet meg nå til lille julaften og jeg da :P Hehe

    SvarSlett