Advent :)

Ja, nå er endelig adventstiden her :) Hadde egentlig tenkt til å skrive innlegg om dette på søndagen, men siden jeg ikke var hjemme da fant jeg ut at jeg heller skulle skrive litt senere. Nå har jeg endelig fått opp både 7-armet stake i vinduet, adventsstjerne i et annet vindu, og adventslys i ny stake på stuebordet :D Ble ganske koselig om jeg får si det selv! :)

Kjøpte meg en ganske stilig stake på Black Design Shop. Det fine med den er at jeg kan variere den litt, for den kommer med sånne holdere som jeg kan skru av.. Så jeg kan bruke både kulelys, vanlige lys og kubelys :) I år bestemte jeg meg for å gå for kubelys, også har jeg pyntet hvert lys med tall :) Endelig kan jeg kose meg med julebrus, gløgg og andre ting som hører desember til :)




3 kommentarer:

  1. Så koselig du har pyntet! Skikkelig adventsstemning hos deg!

    Kos deg masse med alt som hører adventstiden til!

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk :) Digger den nye staken min til advendslysene! Har siklet på den lenge nå :P Hehe

    SvarSlett
  3. Så bra ut :D
    PS; det skrives ADVENT, ikke advendt :p Adsnudd liksom xD
    Hvordan går det ellers? :)

    SvarSlett