Akk, herlige nostalgi! :)

Ja, nå har jeg gått og grublet en stund på hva jeg kunne finne på å skrive om her. Og nå kom jeg akkurat fram til at det kunne være artig å skrive litt om nostalgi!

Grunnen til at jeg kom fram til at jeg ville skrive om akkurat dette er ganske enkel igrunn. Jeg er en skikkelig lesehest! Har vært det helt siden jeg var liten. Og nå for tiden driver jeg og leser meg gjennom Narniabøkene :) Kjøpte meg for en tid tilbake alle Narniabøkene i ett, og nå har jeg endelig fått meg til å begynne på dem :)

Er så deilig å leve seg inn i bøker som minner om når jeg var yngre. Jeg ELSKET de bøkene når jeg gikk på barneskolen! :D

Men er vel litt sånn det er når man begynner å bli/er voksen, man finner stadig ting som minner om barndommen. Og for en liten stund føler man seg nesten som et barn igjen. Fine minnene <3

Noen flere enn meg som synes det er koselig å drømme seg tilbake til "fordums tider"? (Litt inspirert av formuleringene i bøkene her gitt =P)

2 kommentarer:

  1. jaa <3 drømme seg tilbake til de beste barndomsminner er koselig! trygt og godt og ingen bekymringer som man får som voksen! :D

    SvarSlett
  2. Bra skrevet:D

    Jeg elsker de fortsatt:P

    SvarSlett