Min feiring av Valentine :)

Det enkle er ofte det beste, er det ikke det man sier? Har igrunn aldri gjort noe særlig ut av Valentine, men synes jo likevel det er koselig at man er litt ekstra søte mot hverandre. Derfor satte jeg veldig stor pris på å komme hjem til en leilighet som luktet deilig av pannekaker, og å bli overrasket av kjæresten med en kjempefin rose! :) Ekstra imponert ble jeg når han til og med hadde funnet frem rose-vasen min. Hehe. Så da var det bare å få den i vann, og sette den til pynt på kista i stua :) Også ble heldigvis min kjære fornøyd med sin overraskelse og, nemlig hjerteformet sjokolade :P Hihi. Så alt i alt ble det en vellykket kveld :) Jeg koste meg hvertfall glugg ihjel :)

Noen flere som hadde en koselig feiring av Valentine? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar