Oppdatering

Hei og hopp folkens! :) Nå er det en liten stund siden forrige innlegg, men det er retten og sletten fordi det har vært litt hektisk å starte på jobb igjen etter juleferien. Så tenkte derfor at jeg skulle legge ut en liten oppdatering nå om hva som har skjedd i det siste :)

Her om dagen bestilte jeg og min kjære oss en langhelg i Vilnius, Litauen. Blir en koselig måte å feire bursdagen til Ove :) Så gleder meg veldig til det! Nå er både fly og hotell i boks, så da er det bare å glede seg til turen :) Og finne ut hva jeg skal pakke med meg :P Kjøpte meg nye kofferter her om dagen og, så det passer bra :)

Også har jeg endelig fått ny veske til kamerautstyret mitt! :D Bestilte meg det før jeg reiste på juleferie, men nettbutikken hadde det ikke på lager, så har måtte vente en stund på det. Men nå har den endelig kommet frem, og den var super :D En god del større enn den jeg hadde fra før av, men i samme serien :) Den forrige hadde jo en del ting ved seg som jeg var meget fornøyd med, så da ville jeg fortsette med den typen :) Regntrekk og bra polstring er to meget bra egenskaper synes nå jeg. Spesielt når man er klønete av seg :P Og liker å ta bilder i all slags vær :P Hehe.

Ellers så skjer det ikke stort om dagen. Endelig helt ferdig i leiligheten nå. Så godt mulig jeg slenger ut noen bilder av de siste tingene vi fikk på plass i løpet av de neste dagene :)

Håper alle sammen har hatt en bra helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar