Den nye leiligheten! :)

Her kommer et par bilder fra den nye leiligheten! :D Fikk tilgang til den på lørdagen som var, og på søndagen var vi parate og satte opp taklamper i nesten hele leiligheten. Utrolig hvor stor forskjell bare det å få skikkelig lys gjør..! Gleder meg kjempemasse til vi blir ferdig med flyttingen. Tror det kommer til å bli sinnsykt fint der :)

I dag (mandag) tok vi turen til Bohus og Ikea, og begynte smått innkjøp av møbler. Med oss på lasset fikk vi tv-bordet vårt, skoskap til gangen, et av nattbordene (var bare et igjen på lager :P), et par hyller og diverse småting til badet og kjøkkenet :) Siden vi måtte dra etter at jeg var ferdig på jobb, ble det ganske sent før vi kom frem til leiligheten med tingene. Så vi hadde dessverre ikke tid til annet enn å bære det opp, og fordele det til de riktige rommene. Eneste vi ikke klarte å vente med å pakke ut var tv-benken. For den var vi så utrolig spente på å få sett fremme i stua :P Det ble knallbra! :D

I morgen bærer det nok en gang til leiligheten etter jobb. Da skal vi prøve å få bygd sammen det vi har av møbler til nå :) Tenkte jeg skulle ta med kameraet da. Artig å ta bilder underveis, så kan man se tilbake på prosessen :) Og siden jeg er så knipsegal, tok jeg masse bilder på søndagen mens vi var og hang opp lamper. Noen av de bildene tenkte jeg å dele med dere nå :)

Så, hva synes dere? Fin leilighet, sant? :D

Inngangspartiet :)

Gjesterommet. Noe rotete her, hadde såvidt rukket å få litt lys der inne før jeg kom løpende med kameraet :P

Meg i stua, pakker ut spotskinnen til taket her :)

Her er den ene siden av soverommet til meg og min kjære :)

Og her er den andre siden av soverommet vårt. Det er denne siden som kommer til å gjennomgå størst forandring. Her skal det nemlig komme skyvedørsgarderobe som skal gå langs hele veggen! :D

Stua og balkongen. Sett fra gangen :)

Stua, sett fra det ene hjørnet. Rommet som kommer øverst til venstre i bildet er kjøkkenet :)

Stua, sett fra kjøkkenet :)

Badet vårt :) Ganske fint igrunn :)

Enda et bilde fra badet :)

Helt tilslutt, ringeaparatet til når vi får besøk :P Jeg trøbler litt med den, så jeg får kanskje vurdere å spørre en av naboene om et lite kurs? :P

Kjøkkenet glemte jeg rett og slett å ta bilde av! Så får knipse noen bilder derfra i morgen :)

2 kommentarer:

  1. litt tomt ennå,men blir sikkert fint med møbler å gardiner.spent på å komme på besøk.blir deilig med eget rom da.

    SvarSlett
  2. Det begynner å bli mye bedre der allerede, etter at vi har fått inn tv-benken, sofaen og kista til Ove :) Og på kjøkkenet har vi fått inn bordet :P

    Hehe. Blir nok uvant for deg å besøke meg og få eget rom ja :P

    SvarSlett